Vairums darbinieku vēlas citu darba vietu. Patiesībā šis skaitlis ir biedējoši liels - Right Management pētījumā atklāts - 84 procenti darbinieku apstiprina, ka vēlētos citu darbu. Ko vadītājs var darīt lietas labā? Lūk, 6 padomi!
1. Sviniet sapulces!
Kādēļ gan neapvienot sapulces ar nelieliem brokastu galdiem pirmdienu rītos? Esiet radoši un apvienojiet patīkamo ar lietderīgo! Katru sapulci varat iesākt ar nelielu smieklīgu video, dziesmiņu vai fizisku aktivitāti!
2. Fokusējieties uz ģimeni!
Robeža starp darbu un privāto dzīvi mūsdienās gaist. Un tas notiek ātri. Darbiniekiem nereti jābūt pieejamiem 24 stundas diennaktī, tādēļ saprotiet arī viņus, ja kādu dienu viņu prioritāte ir privātās dzīves aspekti. Novērtējiet viņu vērtības, viņu tuvos cilvēkus un ģimenes locekļus.
3. Apzinieties sevi!
Lai iepazītu darbiniekus un palīdzētu viņiem pašiem iepazīt sevi un vienam otru, katras sapulces sākumā veiciet nelielu psiholoģisku uzdevumu saistībā ar apzinātību, personības veidiem, īpašībām. Lieliski uzdevumi atrodami, piemēram, StrengthsFinder 2.0.
4. Iedrošiniet iedrošināt!
Uzsveriet savai komandai vēl un vēlreiz, cik svarīgi ir izteikt atzinību arī savā starpā. Veidojiet pamudinošu kultūru uzņēmumā!
5. Meklējiet atgriezenisko saiti un izmantojiet to!
Labākais ir 360 grādu novērtējums, tādēļ veiciet to regulāri, lai saprastu, ko darbinieki par jums domā. Tad apkopojiet rezultātu un pastāstiet viņiem, ko esat iemācījies, dzirdot šo atgriezenisko saiti par sevi.
6. Padariet savus darbiniekus par zvaigznēm!
Izmantojiet iespēju, lai paslavētu ikvienu darbinieku par labiem nopelniem. Publicējiet īsu ziņu par viņa sasniegumiem, sapulcēs stāstiet, ko varēsiet padarīt labāk, pateicoties savu darbinieku paveiktajam! Ļaujiet darbiniekiem justies novērtētiem!
Foto: www.americanlawyer.com