Vairumam uzņēmumu ir piesaistes programmas, kas „uzrunā” potenciālos darbiniekus jau studiju laikā. Dažu uzņēmumu vadība fokusējas uz zīmola atpazīstamības veicināšanu, citi – uz prakses iespēju attīstību uzņēmuma ietvaros.
- Lai piesaistītu studentus, svarīgi radīt šo auditoriju uzrunājošu „stāstu” – leģendu par darbu uzņēmumā.
- Izmantojiet valodas iezīmes, kuras lieto šī paaudze.
- Esiet tur, kur studenti uzturas – internetā un sociālajos tīklos.
- Investējiet vizuālajā tēlā, vieglā, ērtā pieteikšanās sistēmā, intuitīvi izprotamā, pārskatāmā mājaslapā.
- Radiet prakses un atvērto durvju iespējas!
- Viegli uztveramā veidā, atraktīvi komunicējiet savu misiju, kultūru un to, kādēļ kādam vajadzētu pievienoties jūsu komandai.
Izpētiet, kas studentiem patīk, par ko viņi runā, kādas ir viņu vērtības, un izmantojiet šīs zināšanas savā labā!
Publikācija veidota, izmantojot http://hbr.org/ materiālus.
Foto: www.acfe.com