2016. gadā darba vietās parādījās pirmie Z paaudzes darbinieki. Savukārt trešdaļa Millenium paaudzes jau ir vadības amatos.
2017. gadā Z paaudze būs pavadījusi pirmo darba gadu – ar savu redzējumu par biznesu, neierastām prasībām un arvien plašāku digitālās un tehnoloģiju plaisas veidošanu starp jaunajām un vecajām paaudzēm. HBR lasāms, ka tikai 7% uzņēmumu radījuši atbilstošas programmas, lai uzņemtu darba tirgū tieši Z paaudzi. Turklāt Millenium paaudzes vidū izplatīti diezgan negatīvi stereotipi par to, kam jāgatavojas darbā ar Z cilvēkiem, kas tiek uztverti kā slinki, nekonsekventi un nesagatavoti veidam, kā uzņēmumos visbiežāk ierasts strādāt.
Taču šeit secinājums ir tikai viens – darba videi būs jāmainās. Mēs mācīsimies birojus padarīt mājīgus, apbalvot darbiniekus, novērtēt elastību kā vērtību.