Kā tapt pamanītam LinkedIn?

28.03.2019 / Linda Rūsa

LinkedIn sociālajā tīklā šobrīd reģistrējies vairāk nekā 271 tūkstotis lietotāju no Latvijas vien, nemaz nerunājot par mūsējiem ārzemēs. Tas nozīmē, ka šis sociālais tīkls kļūst par arvien nozīmīgāku darba devēju un darba meklētāju sastapšanās vietu, un, jāatzīst, neatņemamu HR speciālistu ikdienas darba sastāvdaļu, piesaistot kandidātus visdažādākajām pozīcijām.

Ir ļoti vienkārši panākt, ka jums veidojas liels sociālo kontaktu loks LinkedIn, tomēr – vai tikai ar to vien pietiek? Kā kļūt pamanāmam šajā sociālajā tīklā un kā panākt, ka jūs ievēro?

Pirmkārt, protams, ir nepieciešams izveidot savu LinkedIn profilu.

Ko ir vērts ņemt vērā? Jūsu publicētās ziņas auditorijai kļūs redzamākas tad, ja jūsu tiešo kontaktu loks būs 500 cilvēku un vairāk.  

 

Koplietojiet dažādus rakstus ar grupām, kurām tie ir noderīgi, kā arī ar jūsu profesionālās kompetences jomas cilvēkiem. Piemēram, ja esat grāmatvedis, iespējams, vēlēsities dalīties ar rakstu par jaunām grāmatvedības likumu izmaiņām vai interesantu tendenču aprakstu. Šī darbība norāda, ka jūs rūpējaties par savu profesionālo jomu, mācāties un pilnveidojat zināšanas. Rakstu varat komentēt, tā izceļot arī jūsu profesionālo kompetenci un viedokli.

Savā LinkedIn profilā norādiet iegūtās jaunās prasmes un sertifikātus.

Audzējiet savu pirmā līmeņa kontaktu loku! LinkedIn ir kā spēle – uzaicinot personu savā pirmo kontaktu lokā, jūs varat piekļūt šīs personas pirmo kontaktu lokam, tādā veidā arvien paplašinot savu kontaktu tīklu. Jo lielāks jūsu kontaktu loks veidojas, jo pamanāmāks jūs kļūstat citiem šī sociālā tīkla lietotājiem.

Pievienojoties profesionālajām grupām! Ja būsiet pievienojies vismaz 50 no tām, HR speciālistu meklējumos parādīsieties prioritāri.

Aiciniet kontaktu lokā personāla atlases speciālistus un vadītājus!

Balsojiet par jūsu kolēģu prasmēm un iemaņām ar “endorse” opciju, un rūpējieties, lai arī par jūsu prasmēm veidotos pietiekoši liels balsu skaits. Jūs varat norādīt vairāk kā 50 savas prasmes un iemaņas!

Visbeidzot, sadaļā “Settings and Privacy” ir apakšsadaļa “Job Seeking Preferences”, kur varat atzīmēt iespēju gan kļūt redzamākam personāla speciālistiem, gan saņemt jums atbilstošus darba piedāvājumus, gan izpētīt citas opcijas, kas varētu būt jums interesantas un noderīgas.  

Dalies: