1) 96% darba meklētāju apgalvo, ka viņiem ir svarīgi strādāt uzņēmumā, kas rūpējas par caurspīdīgumu procesos, vadības lēmumos, atalgojuma politikā utt (Glassdoor U.S. Site Survey, 2017).
2) 79% darba meklētāju apgalvo, ka viņi visbiežāk darba meklēšanā izmanto sociālos tīklus, turklāt darba meklētājiem līdz 27 gadu vecumam šis rādītājs pieaug līdz 86% (The Open University, 2019).
3) No visiem pieteikumiem uz vakanci vidēji 4 līdz 6 kandidāti tiek aicināti uz interviju (Glassdoor).
4) 1 no katriem 6 kandidātiem, kuri piesakās darbam, tiek aicināti uz interviju (Jobvite 2017 Recruiting Funnel Benchmark Report).
5) HR speciālists CV izskata vidēji 6 sekundes (TheLadders).
6) 87% HR speciālistu izmanto LinkedIn, lai izpētītu kandidātu profesionālos profilus (Jobvite Recruiter Nation Report 2016).
7) Pēc darba piedāvājuma saņemšanas 64% kandidātu rūpīgi pēta par uzņēmumu pieejamo informāciju sociālajos tīklos un citur, un 37% apgalvo, ka nemainītu darba vietu, ja nevarētu atrast informāciju par jauno darba devēju (Careerbuilder 2016).
8) Darba meklētāji vēlas, lai darba devēji sniegtu šādu informāciju:
○ informācija par atalgojuma un labumu paketi;
○ detalizēta informācija par nemateriālajiem labumiem;
○ pamatinformācija par uzņēmumu;
○ informācija par to, kas padara uzņēmumu par pievilcīgu darba vietu;
○ uzņēmuma misija, vīzija un vērtības (Glassdoor U.S. Site Survey, January 2016).
9) 91% darba devēju dod priekšroku kandidātiem ar darba pieredzi, savukārt tikai 65% dod priekšroku kandidātiem, kuriem ir prasībām ļoti atbilstoša darba pieredze (NACE Job Outlook 2017).
10) 87% Millenials paaudzes profesionāļu par svarīgāko uzskata profesionālo izaugsmi un attīstības iespējas darbā (Gallup 2016).
11) Gandrīz 80% Millennials paaudzes darbinieku primāri meklē uzņēmumu, kas atbilst viņu vērtībām un kolektīvu, kurā viņi jūtas labi (Collegefeed, March 2014).
12) 2015. gadā 51% darbinieku, kuriem bija darbs, meklēja jaunas darba iespējas (State of the American Workplace Report Gallup 2017).
13) Atrodot īsto uzņēmumu, Millenials paaudzes darbinieki tajā ir gatavi strādāt 5 un vairāk gadus (2017 Deloitte Millennial Survey).
14) Vidējais darbinieku darbā pieņemšanas laiks 2016. gadā bija 39 dienas (Jobvite 2017 Recruiting Funnel Benchmark Report).
15) 50% kandidātu apgalvo, ka viņi nestrādātu uzņēmumā ar sliktu reputāciju - pat par labu algu (Betterteam Blog 2017).
16) 92% apsvērtu iespēju pamest savu pašreizējās darba vietu, ja viņiem piedāvātu citu lomu uzņēmumā, kuram ir izcila reputācija (Corporate Responsibility Magazine, September 2015).
17) 69% darba meklētāju daudz labprātāk virza savu kandidatūru, ja darba devējs aktīvi popularizē darba devēja tēlu (Glassdoor 2016).
18) Vidējā darbinieka nomaiņas kopējo izmaksu summa (tiešās un netiešās izmaksas) ir $4,129 (SHRM Human Capital Benchmarking Report 2016).
19) Pasaules labākajās organizācijās 70% darba ņēmēju jūtas iesaistīti un lojāli savai darba vietai (State of the American Workplace Report Gallup 2017).
20) 61% darbinieku apgalvo, ka darba realitāte atšķiras no atlases procesā stāstītā (Glassdoor 2013).
21) 80% darbinieku uzskata, ka viņu pārstāvētā darba vieta atbalsta daudzveidību (diversity) (Jobvite 2017 Job Seeker Nation Study).
22) Etniski daudzveidīgi uzņēmumi ir par vidēji 35% pelnošāki (McKinsey 2015).
23) 41% darba devēju izmanto īsziņas darba interviju plānošanai (Careerbuilder 2017).
24) Līdz 2016. gadam mobilajā karjeras tīmekļa vietnē investēja tikai 19% darba devēju (Jobvite Recruiter Nation Report 2016).
25) 2017. gadā 78% darbinieku apmeklēja kursus vai apmācības (Gen Z Report Accenture 2017).
26) 97% 2017. gada absolventu atzina, ka viņiem būs nepieciešama apmācība darba vietā, lai turpinātu karjeru (Gen Z Report Accenture 2017).
27) 2020. gadā 35% darba sludinājumu tika norādīta nepieciešamība vismaz pēc bakalaura grāda, 30% - maģistra grāda, un 36% darba sludinājumu netika prasīta nekāda izglītība pēc vidusskolas (Georgetown University Center on Education and the Workforce 2020).
28) 81% darbinieku apsvērtu iespēju pamest savu pašreizējo darbavietu lieliski atbilstoša piedāvājuma dēļ (Hays).
29) Līdz pat 85% darbavietu tiek aizpildītas, izmantojot tīklošanos (LinkedIn).